FAQ Veelgestelde vragen

Hier vindt u alle antwoorden op de meest gestelde vragen over Seats and Sofas.

De veel gestelde vragen zijn onderverdeeld per categorie.

Algemeen

Ik wil graag werken bij Seats and Sofas. Hoe kan ik solliciteren?
Wij zijn altijd op zoek naar goed, gedreven en enthousiast personeel. Ga voor sollicitaties naar de pagina met Vacatures op onze website.
Kan ik mijn salon ook online bij Seats and Sofas kopen?
Online aankopen van zitmeubelen is bij Seats and Sofas niet mogelijk. Wij vinden het belangrijk dat je het zitmeubel kunt voelen en ervaren door in het zitmeubel te zitten (of liggen).
Hoe kan Seats and Sofas zitmeubelen met een hoge kwaliteit voor een lage prijs aanbieden?
Door inkoop van grote hoeveelheden zitmeubelen kan Seats and Sofas je laten profiteren van lage prijzen. Door constante kwaliteitscontrole voor, tijdens en na productie kunnen we een hoge kwaliteit waarborgen.
Kan ik mijn aankoop direct meenemen?
Door de grote voorraad in onze Megastores is de kans heel groot dat je de aankoop direct kan meenemen. Indien je aankoop in een andere Megastore of in ons Centraal Magazijn op voorraad staat kunnen wij je aankoop binnen één week in het gewenste filiaal laten bezorgen. Indien gewenst kan je de aankoop ook direct afhalen waar deze voorradig is.
Kan ik mijn aankoop financieren?
Bij ons bestaat de mogelijkheid om via een externe kredietmaatschappij je aankoop te financieren. We kunnen samen in onze Megastore bekijken wat de mogelijkheid is die het beste bij je situatie aansluit. Verdere informatie vind je ook op de website onder Koop nu, betaal later. Let op, geld lenen kost ook geld!
Kan mijn aankoop ook thuis bezorgd worden?
Je aankoop kan thuis worden bezorgd. Dit doen wij niet zelf maar wij hebben een aantal externe meubeltransporteurs geselecteerd die met zorg je zitmeubel bij je afleveren. Als je dit zou willen dan geven onze meubeladviseurs je hierover graag informatie.
Wat is het Ondernemings- en BTW-nummer van Seats and Sofas?
Ondernemings- en BTW-nummer: 0462808576

Megastores

Wat zijn de openingstijden van de Seats and Sofas Megastores?
De Megastores van Seats and Sofas zijn 7 dagen per week geopend. Maandag t/m donderdag zijn wij geopend van 10.00 uur tot 20.00 uur. Vrijdag van 10.00 uur tot 21.00 uur, zaterdag van 09.00 uur tot 19.00 uur en zondag van 11.30 uur tot 17.00 uur. De exacte openingstijden per Megastore vind je op de Megastores pagina.
Zijn de Megastores van Seats and Sofa ook op zondag geopend?
Op zondag zijn de Megastores geopend. De exacte openingstijden per Megastore vind je op de Megastores pagina.
Waar vind ik de dichtstbijzijnde Seats and Sofas Megastore?
Op de website vind je op elke pagina de mogelijkheid om jouw postcode in te voeren, waarna de dichtstbijzijnde Megastore weergegeven wordt met de openingstijden en routeinformatie. Voor een totaaloverzicht kan je ook naar de Megastores Pagina op onze website gaan.
Kan ik in de buurt van jullie Megastore parkeren?
Elke Seats and Sofas Megastore heeft parkeergelegenheid direct bij de Megastore. In vrijwel alle gevallen is parkeren gratis. Verdere informatie en een routebeschrijving vind je op onze website op de Megastores Pagina.
Zijn de Megastores van Seats and Sofas op 2e Kerstdag open?
Vrijwel alle Seats and Sofas Megastores in België zijn op 2e Kerstdag, 2e Paasdag, 2e Pinksterdag en Hemelvaartsdag geopend. Op deze Feestdagen gelden aangepaste openingstijden. De exacte openingstijden (én de speciale aanbiedingen!) worden via onze website gecommuniceerd.
Mag ik mijn hond meenemen naar Seats and Sofas?
Wij hebben geen bezwaar als je de hond meeneemt. Wij verzoeken je echter vriendelijk om de hond aangelijnd te houden en deze niet op de zitmeubelen te laten. Daarnaast verzoeken wij je ook om rekening te houden met onze overige klanten in de Megastore, zodat zij geen hinder ondervinden.

Kopen en bestellen

Krijg ik alle afspraken zwart-op-wit?
Alle afspraken krijg je zwart-op-wit en worden netjes verwerkt in een orderbevestiging. Deze orderbevestiging krijg je ook mee zodat je altijd kan zien wat we samen hebben afgesproken.
Waar kan ik vragen stellen over mijn bestelling?
Indien je vragen hebt over je aankoop dan kan je telefonisch contact opnemen met onze medewerker in de Megastore waar de aankoop is gedaan. Het telefoonnummer vind je bovenaan de orderbevestiging.
Hoe kan ik zien of een zitmeubel op voorraad is?
Op onze website kan je zien of een zitmeubel op voorraad is en in welke Megastores je het zitmeubel kan proberen.
Hoe kan ik mijn aankoop betalen?
U kunt in onze Megastores contant betalen, via Bancontact en met MasterCard en Visa creditcards. Daarnaast kun je betalingen verrichten door overmaking op onze bankrekening: BE12 32.0043.4000.92 t.n.v. Seats and Sofas N.V. Vermeldt bij uw betaling s.v.p. altijd uw ordernummer (deze vindt u bovenaan op de orderbevestiging).
Ik wil graag een zitmeubel in een andere kleur, maar deze staat niet in de Megastore. Hoe snel kunnen jullie deze leveren?
Indien het zitmeubel niet voorradig is in de Megastore dan kunnen wij in ons voorraadsysteem kijken óf en waar het gewenste zitmeubel op voorraad is. Als het zitmeubel voorradig is in één van onze andere Megastores of het Centraal Magazijn dan kunnen wij binnen één week het zitmeubel in de gewenste Megastore klaar hebben staan. Mocht het toch gebeuren dat het zitmeubel niet op voorraad is dan kunnen we het bestellen zodat het zo vlug mogelijk in de Megastore aanwezig is.
Mijn zitmeubel is klaargezet om af te halen, en nu?
Dan kan je het zitmeubel afhalen in de Megastore of een door ons geselecteerde meubeltransporteur de opdracht geven om het zitmeubel bij je thuis af te leveren. Bij aankoop van je zitmeubel zal de meubeladviseur je hierover alle informatie geven.
Kan ik mijn aankoop ook in een andere Seats and Sofas Megastore afhalen?
Je kan de aankoop uiteraard altijd in een andere Seats and Sofas Megastore afhalen. Indien de aankoop besteld moet worden, kan deze direct in de door jou gekozen Megastore geleverd worden. Dit kan zelfs in één van onze Megastores in het buitenland.

Promoties

Zijn er op dit moment nog bijzondere promoties?
Bij Seats and Sofas hebben wij regelmatig bijzondere en interessante promoties. Deze vind je in onze Megastores, op onze website en verneem je via onze radio- en tv-commercials.
Ik heb een promotie gezien, hoelang is deze geldig?
De aanbiedingen op de website, radio en TV zijn doorgaans een week geldig. In sommige gevallen kan de actieperiode van een aanbieding korter of langer zijn. Dit staat vermeldt op de website en in de Megastores. Aanbiedingen kunnen per land verschillend zijn.

Collectie

Kan ik bij Seats and Sofas ook slaapmeubelen kopen?
Seats and Sofas verkoopt o.a. (hoek)salons met ingebouwde bedfuncties. Losse bedden zijn bij ons niet verkrijgbaar.
Hebben jullie de zitmeubelen die op website staan ook in andere kleuren?
In vrijwel alle gevallen zijn onze zitmeubelen in diverse bekledingssoorten en kleuren verkrijgbaar. Tenzij anders vermeld.

Service en Onderhoud

Ik heb een klacht. Hoe kan ik deze het beste indienen?
We vinden het belangrijk dat je tevreden bent. Mocht er onverhoopt iets zijn waar je ontevreden over bent dan horen we dit graag en nemen de klacht zorgvuldig in behandeling. Je kan online een servicemelding maken waarna de klantenservice je zal contacteren voor een juiste oplossing. Natuurlijk kan je ook altijd telefonisch contact opnemen met de Megastore.
Hoe onderhoud ik mijn sofa het beste?
Aanwijzingen over het onderhoud van je zitmeubel vind je op onze website op de pagina Onderhoud. Ook onze meubeladviseurs kunnen je prima informeren over het juiste onderhoud van je zitmeubel en als er nog vragen zijn dan kan je altijd de Megastore bellen.
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.